lllll

lllll
Barátság, szerelem, ellenség, magány egy életben...

2015. május 9., szombat

11.fejezet  Új fiú

Reggel felébredtem, nem tudtam mit csináljak.De egyszer csak eszembe jutott valami "Hol van Abe?" kérdeztem legfőképpen magamtól.Elhatároztam hogy megkeresem Macket
és megkérdezem tőle.Bekopogtattam a szemben lévő szoba ajtaján.Mack hangja szólalt meg.
-Ki az?-kérdezte
-Timi.Bejöhetek?-kérdeztem türelmetlenül.
-Jaaa gyere!-mondta. Mack az ágyán kidőlve feküdt egy szál nadrágban.Én paprika vörös fejjel ültem le mellé az ágyra.De ezt Mack nagyon szórakoztatónak találta.
-Aranyos vagy amikor zavarba jössz!-mondta kuncogva.
-Szerinted ki nem jönne zavarba az én helyzetembe?-kérdeztem vöröslő fejjel.Mack erre csak röhögött.
-Na jó én keresek neked egy pólót!-mondtam, de a következő pillanatban Mack visszarántott és az ölébe huppantam.
-Ezt direkt csinálod ugye?-kérdeztem arcomra téve a kezem, hogy takarjam az arcomat.
-Háááát meglehet!-röhögött Mack azzal a tökéletes mosolyával.
-Na jó. azt akartam csak hogy nem láttad valahol Abet?-kérdetem még mindig az ölében ülve.Mack erre elgondolkozott, és így szólt.
-Most hogy mondod régen láttam már.Gyere megkérdezzük a cselédjét.-mondta Mack letéve magáról.Basszus ennek még cselédje is van gondoltam magamban. Gyorsan futottunk egy ajtóhoz.
Ami sokkal díszesebb volt mint a többi.Bekopogtunk és a következő pillanatban egy szemüveges szőke 18 éves fiú lépett ki rajta.
Jó alaposan végig mért, és a következő percben
a hátam mögött termet,hát persze hogy vámpír!Elkezdte piszkálni a hajam én erre pedig megfogtam a kezét és jó erősen megszorítottam.
-Nem ajánlom hogy ezt tovább csináld!- mondtam rideg hangon
-ÓÓ. Egy vámpír, valahonnan sejtettem...-mondta kuncogva.Tudom hogy értette. A szemem hát persze!
-Nyugi Timi!Te  pedig hagyd békén Zack!-mondta jól megnyomva a nevét, Mack.
-Miért te vagy a tulajdonosa?-kérdezte Zack.
-Igen képzeld!-mondta határozottan Mack.
-He?-kérdeztem. Hát ja értelmes vagyok.-Csak úgy közlöm nem egy kupa vagyok!-akadtam ki.
-Milyen kis harcias, ez tetszik!-mondta Zack átkarolva engem.Mack pedig ökölbe szorította a kezét.Óvatosan leszedtem magamról  a kezét, és szembe fordultam vele.
-Mit tudsz Aberől?Már elég régen nem láttuk!-mondtam gyanakodva
-Egy kisebb küldetésen...Pár nap múlva haza jön!-mondta Zack
-Oké csak ennyit akartunk viszlát!-mondtam gyorsan, és már mentem is volna el, de Zack visszahúzott magához és egy puszit nyomot az arcomra.Mack szikrákat szórt a szemével, Zackra.
Már sétáltunk fel az emeleten Mackkel amikor megszólalt.
-Neked bejön Zack?-kérdezte határozottan, de egyben félénken.
-Nem, nem jön be.-mondtam bujkáló mosollyal az arcomon.Mack oda hajolt hozzám és azt suttogta a fülembe hogy:
-Tud, hogy te csak is az enyém vagy.-mondta nyugodtan és magabiztosan. Én erre csak mosolyogtam és sóhajtottam...


Ui.: Remélem tetszett!
Komizzatok...

Üdv:Kata

19 megjegyzés:

  1. Iszonyat jó
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Több ilyen részt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Amúgy csak azt nem értem, hogy a fiú aki miatt ez az egész elkezdődött, tegnap eljött "megmenteni" Timit(de fura a nevemet leírni), utána Timi ÁLOMBA SÍRTA MAGÁT és tök ki volt bukva. Erre, jön a MÁSNAP, és már semmi jele a tegnapi kiborulásnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Meg az, hogy itt minden fiúnak (kivéve Abét, na meg persze csak 3 van) tetszik Timi.
    De ettől függetlenül ISZONYAT JÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Üdv.:~Timi

    VálaszTörlés
  2. Köszi igyekszem! :)
    A következő részben lesz erről szó!
    Jaaa az meg csak úgy van, de igazából úgy tervezem hogy Zack csak idegesíti Macket!
    És van több ember is, csak őket nem említem meg.(pl.:katonák, többi vámpír....stb...)
    És köszi nekem is tetszik az új blog külső! :D

    VálaszTörlés
  3. Új részt!!!!!
    Kata az őrületbe kergetsz ha nem raksz fel mostanàba új részt ( ha nem raksz fel új részt akkor.....mellékesen meg ismerlek és minden nap piszkàlni foglak ha nem jön új rész) !

    VálaszTörlés
  4. Fúúú Kata az idegeimmel játszol!

    VálaszTörlés
  5. He he bocsi. :)
    Nem jutok mostanában géphez! De vasárnap vagy hétfőn fent lesz a rész .
    Ígérem... :)

    VálaszTörlés
  6. Azért!!!
    Nagyon sokáig nem hozol mostanában részt!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Azért!!!
    Nagyon sokáig nem hozol mostanában részt!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Csak azért mert a gépem a szerelőnél van!
    De valahogy megpróbálom megoldani! :)

    VálaszTörlés
  9. Köszi ha lesz!!
    Már várom , egyébként olyan sokaig nem volt rész hogy már nem is tudom mivólt az előző részben. Szóval újra olvasom!
    Pá mekk olvasni

    VálaszTörlés
  10. Figyu mindenki, nincs még mindig gépem!
    Hozom az új részt minél hamarabb!
    Sziasztok! :)

    VálaszTörlés