lllll

lllll
Barátság, szerelem, ellenség, magány egy életben...

2015. július 22., szerda

15.fejezet

Mi történik?

Tudom mit akart ezzel mondani Virág, pontosan tudom... Lassan vissza kecmeregtem Mack-hez és megmondtam neki hogy holnap megbeszéljük ezt az egészet, csak most had aludjak. Reggel felébredtem és valami nem volt rendben. Igen ez fogadott!
-Wáááááá-kiáltottam fel teljesen világ vége hangulatban. Szegény Macket lelöktem az ágyról.
-Ezt most mért kellett?-kérdezte Mack teljesen ledöbbenten.
-Szerinted?Úgy emlékszem átküldtelek tegnap a szobádba!
-Tudom.Csak visszajöttem!-mondta Mack a fején lévő dudort keresve.
-De miért??-kérdeztem
-Mert egyedül unalmas volt!-mondta apró mosollyal az arcán
-Hogy tisztázzuk, bejöttél tegnap a szobámba és befeküdtél   mellém? Mert nem volt más dolgod...
-Hááát-mondta vigyorogva
-Jó hagyjuk!-mondtam.Miután ezt a izgalmas beszélgetést  befejeztünk rátértünk a tárgyra. 
-Most mit csináljunk?Te érteted azt amit Virág mondott?-kérdeztem Mack-től eléggé feldúltan.
-Nem..."Senki sem az akinek gondolod"...Mit jelenthet ez?-kérdezte Mack talán legfőképpen magától.
-....-hallgattam. mindketten gondolkodtunk.
-Hé!-álltam fel hevesen.-Álljunk csak meg,Virág azért nem mondott ennél többet mert kínozták.Ugye?
-Igen?!-mondta bizonytalanul.Még nem jött rá mire gondolok.
-De ha nem lenne ott Dávid akkor elmondta volna!-mondtam.
-És!?-kérdezte.
-Még mindig nem jöttél rá? Ha kiszabadítjuk akkor mindent elmond! És nem bántják őt! Az egész osztályomat kiszabadítjuk!- mondtam -Mack egyszer csak közelebb jött.
-Biztos ezt akarod?-kérdezte nyugodtan miközben felfalt a szemeivel.
-Ennyivel tartozok nekik!-mondtam-Csak egy terv kell...
-Oké de akkor valami fantasztikus terv kell!-mondta és lassan távolodott.Én nem is tudom mi ütött belém.de  vissza húztam és megcsókoltam.
-.....-csendben néztem a szemébe.Mi a francot csináltam?
-Remélem ilyen máskor is lesz!-mondta Mack vigyorogva.Én csak tűz vörös fejjel ültem.
-Grrrrr....-morogtam magam elé.Végül mikor már eléggé mérges voltam rá.Elkezdtem cibálni a könyvtár felé. Lerajzoltam a sulit és azon agyaltunk hogy is lehetne viszonylag biztonságosan bejutni.könyvtárban, mire elkészült a terv! Azt biztosan tudtam hogy nem fogjuk olyan könnyen meg úszni mint gondolnánk!




Ui: Remélem tetszett ez a rész!
Köszi hogy elolvastad!
Komizzatok! :)))


Üdv: Kata



13 megjegyzés:

  1. Szerintem most egy kicsit rövidebb lett mint szokott lenni...de azért jó lett és várom a folytit!!

    VálaszTörlés
  2. ja most direkt lett ilyen rövid! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Ühüm... Többet vártam Kata! Arról szólt a rész, hogy a lány kitalálta, hogy megmentik az osztályt és egy csók! Ennyi idő várakozás után legalább magát a tervet, vagy még jobb ha a terv megvalósítását is elmondtad volna!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Timi, ez direkt ilyen lett! :)
    A tervet nem mondom el mert a következő részben úgyis kiderül mikor mennek kiszabadítani! Az meg szerintem nem csak egy csók volt mert Timinek (a szereplő) ez egy baromira nagy előre lépés volt! Én így gondolom és így valósítottam meg! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt én elhiszem meg minden, de akkor is rgy hónapig vártam a részre! Hova tűnt az a Kata aki naponta 3 részt írt?! A tartalom ugyanúgy megvan, de az idő nem stimmel!

      Törlés
    2. Ezt én elhiszem meg minden, de akkor is rgy hónapig vártam a részre! Hova tűnt az a Kata aki naponta 3 részt írt?! A tartalom ugyanúgy megvan, de az idő nem stimmel!

      Törlés
    3. Ezt én elhiszem meg minden, de akkor is rgy hónapig vártam a részre! Hova tűnt az a Kata aki naponta 3 részt írt?! A tartalom ugyanúgy megvan, de az idő nem stimmel!

      Törlés
  7. Azért van ez mert, már 2 rész kb és vége... És a részeken sokat kell gondolkodnom hogy jó legyen a vége. És nekem a vége nagyon számít! Meeeeg persze most közbe jött minden....De most megpróbálok sietni a részekkel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon próbálsz sietni, de se baj! Akkor olvasom a többiek blogját addig. De én nem értelek! Ha tudod mi lesz a vége a blognak akkor miért nem jó amit írsz? Szerintem ugyanolyan jó a mostani részek mint a régiek! Sőt... Azokat nem felejtettem el amíg jött az új rész!!!!!!!!!!!! De SIESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Törlés