lllll

lllll
Barátság, szerelem, ellenség, magány egy életben...

2015. július 7., kedd

Emberek, díjat kaptam!!! :D


Fuuuu... Hát erre nem számítottam!Amikor Timi  küldte a linket, őszintén?Azt sem tudtam mi az! xD Először nem értettem semmit aztán úgy... 5 perc után leesett és ráfagyott a vigyor a képemre! :) De kezdjünk is neki!!!


Díj:
Liebster Blog Award

Szabályok:
1. Tedd ki a képet!
 2. Írd le, hogy kitől kaptad!
 3. Írj magadról 10 dolgot!
 4. Válaszolj 10 kérdésre!
 5. Tegyél fel 10 kérdést!

1.




2. Timea Járókától kaptam és nagyon köszönöm neki! Örök hála ! :D



3.
    3/1 Kedvenc színem?- c.sárga
    3/2 Kedvenc állatom?- kutya, elefánt, pingvin
    3/3 Kedvenc filmem? -sok! Talán a  Burok meg az emlékek őrzője!
     3/4 Mi van mindig nálam? -Szerencse nyaklánc! /theme/client/img/forum/smilies/big_smile.png 
     3/5 Anime vagy manga ? -mindkettő!!! 
     3/6 Kedvenc anime sorozatom? -Naruto, InuYasha!!! 
     3/7  Mottóm: Mindenek van pozitív oldala,csak meg kell találnod! /theme/client/img/forum/smilies/big_smile.png 
     3/8 Szoktam mangát animét rajzolni?- Igen... 
     3/9 Kedvenc könyv? -SZJG , Időfutár, London vámpírjai...És még egy csomó xD 
     3/10  Mi a kedvenc zeném?-  Unfieldtól a Nézzél magadba és az Április


4.
1. Tudod mi lesz ezután a blogodban?
-Igen tudom. Hamarosan vége lesz ugye, de mindent megterveztem! De arról biztosítok mindenkit hogy jó nagy csavar lesz a végén! ;)
2. Mikor kezdtél blogolni?
-Pontosan 2015.március 19. csütörtök! Bevallom puskáztam ezt nem tudom fejből! xp
3. Mi a kedvenc blogod?
-Hát azok amiket általában kommentálok! :)
4. Miért arról írsz amiről?
-Mert imádom a vámpírokat! :D És mert ez jutott éppen az eszembe! Igen az ihlet imád engem! xppp
5. Az anime nézést cikinek tartod? 
-Milyen kérdés ez??? Imádom az animéket! <3 Egyáltalán nem ciki!
6. Olvasol mangát?
-Őőőő most interneten olvasom a Narutot! :)
7.Az ihletet inkább az életből, más blogokból vagy bárhonnan merítesz?
-Igazából talán én a való életből kiszedek néhány szituációt, de legtöbbször a fantáziámra bízok mindent! Blogokból eszembe sem jut kopizni mert utálom ha valaki más ötletét ellopja! 
8.Hány centi vagy?
-Őőőőő...Ez nehéz kérdés! xD Talán 158 cm körül... :)
9.Sport cipő vagy tűsarkú?
-Én jobban szeretem a sportcipőt!
10.Hogy érintett meg ez a díj?
-Hát ahogy már feljebb említettem, baromira meglepődtem! :D És nem tudtam hogy az pontosan mi is! xp De végül csak sikerült kitalálnom! Azért lettem ettől a díjtól nagyon boldog mert régebben nagyon kemény és rossz kritikákat kaptam! (egy oldalon) és aztán abba hagytam egy kis időre, de aztán elkezdtem a  Védelembent és éreztem hogy ez a történet más mint amiket eddig írtam! Ezért is lettem nagyon boldog hogy megkaptam ezt a díjat ! :)

5.
1. Van házi állatod?
2.Melyik a kedvenc részed a történetedből?
3.Mi az a négy dolog amit elvinnél egy lakatlan szigetre?
4.Inkább szobanövény vagy, vagy természet őrült?
5.Gondoltad hogy adok neked díjat?
6. Hányadikos vagy?
7. Telefon vagy számítógép?
8.Tetszenek a kérdések?
9.Rajzolni vagy írni szeretsz jobban?
10. Mi késztetett arra hogy elkezd ezt a történetet?

Akinek én adok díjat:
Timea Járóka- Lili élete


Üdv: Kata
Sziasztok!





4 megjegyzés:

  1. 1. Köszi, hogy ennyire megköszönted, de megérdemelted jobban mint én!
    2. Megöllek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UGYAN AZ A KEDVENC SZÍNED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    3. MEGÖLLEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha tudod mi lesz a blogodban miért kell heteket/hónapokat várni 1 részre???????????????????????????????????
    4. Köszi:::::::::::::::::::::::::)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  2. Gratu Kata! Megérdemelted!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Szia. Tudom a semmiből jött, de csak titeket tudlak megkérni, hogy mondjatok véleményt az új blogomról! Nem vagyok biztos abban, hogy jó az alaptörténet ezért szeretném a véleményeteket kérni. Köszönöm.
    Link: http://egycsjblog.blogspot.hu/2015/07/blog-post.html

    Üdv.~Timi

    VálaszTörlés