lllll

lllll
Barátság, szerelem, ellenség, magány egy életben...

2015. június 14., vasárnap

Senki sem az, akinek gondolom

13.fejezet   Senki sem az, akinek gondolom

Egy új nap...Gondoltam mikor kikecmeregtem az ágyamból. Gyorsan telt minden, talán túl gyorsan. Délután a szobámban beszélgettünk Mackkel
 amikor valami kopogást hallottam meg a teraszom irányából.Felkeltem az ágyamról és óvatosan közelítettem a zaj forrása felé. még gyorsan hátra néztem Mackre hogy
mit csináljak amikor ő megvonta a vállát .
-Kösz a segítséget!- sziszegtem a fogaim között.Oda léptem az ajtóhoz és elhúztam a függönyt.Egy lány állt az ajtóban,a ruhája szakadt és piszkos volt.Csak a vörös fürtjei voltak ismerősek.Még sokáig néztük egymást mikor már mindketten biztosak voltunk benne hogy jogunk van sírni. Virágnak, könnyek szöktek a szemébe ahogy nekem is.Gyorsan kinyitottam az üveg ajtót.
-V-virág?-kérdeztem elcsukló hangon.Virág csak bólogatott hevesen, valószínűleg azért mert ő már nem tudott beszélni a sírástól.Jó szorosan megöleltük egymást.Fogalmam sincs meddig voltunk így, de Mack már eléggé unhatta, így köhögött egyet aztán még egyet ameddig el nem eresztettük egymást.Mack felállt és gyorsan oda lépett hozzánk.
-Szia Mack vagyok!Timi pasija.-húzta vigyorra a száját.
-Ó nagyon örülök!Én Virág vagyok!-mondta Virág fülig érő mosollyal.Aztán rám kacsintott.Én csak gyilkos pillantással néztem a mellettem álló mosolygó fiút.
-Mit keresel itt?-tettem fel a legfontosabb kérdést.
-Hááát ez hosszú.-mondta és leült a fotelba ,  mi is helyet foglaltunk.
-Oké mond a lényeget!-mondtam.
-Jó. Megszöktem a kollégiumból hogy elmondjak neked valamit.Egy nagyon fontos dolgot...-mondta.
Kérdőn néztem rá.
-Timi... nehéz ezt elmagyarázni,de talán úgy megérted ha azt mondom hogy senki se az, akinek gondolod...Többet nem mondhatok még ennél is jobban megbüntetnének.-Mutatott végig magán, ahogy most közelebbről végig mérem tényleg elég csúnya sebek vannak a kezén.
-Ki volt az?-kérdeztem és olyan választ kaptam amire nem számítottam, de nagyon nem... Dávid... hogy tehette ezt?És miért?
-Na mennem kell, ezt amit mondtam gondoljátok át.Mert nagyon fontos...Ha nem jöttök rá, akkor egy valakitől jöhettek rá...Csak is Dávid mondhatja el.-mondta keserűen
-Mack maradj itt ki kísérem én...-mondtam szomorúan
-Oké szia Virág!-mosolygott rá kedvesen Mack. Virág csak intett.Becsuktam az ajtót, és mélyen egymás szemébe néztünk.Virág törte meg a csendet.
-Hogy- hogy nem szöksz meg innen?-kérdezte azt a kérdést amire magam sem tudom a választ.
-Mert nem tudok...-mondtam a leghatározottabban.
-Vagy csak nem akarsz?-kérdezte kis mosollyal az arcán-Remélem még látlak még Timi, csak te tudod ezt az egészet rendbe tenni...Csakis te!-És eltűnt...


Üdv: Kata


8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett Kata várom a folytatást!!! Siess vele!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!
    Siess az új résszel!
    "Remélem még látlak MÉG Timi" mi az a még???

    VálaszTörlés
  3. Jaaa az véletlen volt xD
    Gyorsan írtam bocsi :)

    VálaszTörlés
  4. Bocsi de sok dolog közbe jött, szerintem kedden vagy hétfőn lesz fent a folytatás! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért!!!!!!!!
      Nem hiszem el!!!!!! Egy ilyen jó blogban ennyi idejig nem olvasni új részt kész kínyszemvedés! Ráadásul pont a legjobb résznél hagytad abba, Timi reakciójánál!!!!! Izgalomból 5-ös, rész gyorsaságból 1-es!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Szűkszavúan SIESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Törlés